Wysyłka za granice


Sklep na życzenie klientów wysyła towar za granice Polski.

Koszt dostawy naliczony automatycznie przez sklep dotyczy wyłącznie wysyłki na terenie Polski. Dokonując zakupu przez sklep beeHERBS dostępna jest opcja przesyłki za granicę zgodnie z informacjami tam zawartymi.

KKoszty wysyłki za granice Polski wyliczane są po spakowaniu paczki na podstawie jej wagi i rozmiaru. W przypadku wysyłki za granicę opłata naliczana jest automatycznie przez sklep po wybraniu danej formy wysyłki i miejsca docelowego. W przypadku problemów technicznych związanych z wyborem wysyłki zagranicę, prosimy o kontakt: telefonicznie: +48696532071, mailowo: kontakt@beeherbs.pl

Dane banku:

ING Bank Śląski

13 1050 1722 1000 0097 4461 7672

SWIFT (BIC): INGBPLPW

Nr konta IBAN: PL 59 1050 1722 1000 0097 5179 4844

Dane firmy:

INSYGNIA Sławomir Bochenek

33-386 Podegrodzie 465

NIP: 7341677606

Czas dostawy

Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Za czas dostawy uważamy czas od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia!

Dostawa firmą kurierską na terenie Polski

W przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera. W przypadku przesyłki kurierskiej paczki wysyłamy poprzez DPD Polska, DHL.

Niestety te 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.

Wybór firmy kurierskiej następuje przy składaniu zamówienia poprzez zaznaczenie wybranej opcji.

Dostawa InPost- paczkomaty/punktomaty

Deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania. Szczegółowe informacje na temat terminów doręczeń są określone w Regulaminach poszczególnych usług firmy InPost, dostępnych na jej stronie internetowej

Czas realizacji zamówień

Czas realizacji / dostępność towaru

Na stronie z opisem każdego produktu w naszym sklepie publikujemy informację o przewidywanym czasie wysyłki zamówienia na dany produkt. Wynosi on zazwyczaj od 24 godzin do 7 dni.

Termin wysyłki

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.

Uaktualnianie informacji o stanie magazynu

Nasz sklep wyposażyliśmy w funkcję automatycznej aktualizacji informacji o stanie naszego magazynu handlowego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją „Wysyłamy w: 24 godziny”. Pozostałe towary oznaczamy według posiadanego stanu składników do wykonania danego produktu oraz uwzględniając czas na wykonanie produktu z dostępnych i/lub zamówionych składników.

O czym należy pamiętać?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 2 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.

Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Kurierzy są pracownikami firm kurierskich które współpracują z serwisem furgonetka.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.

Objaśnienie oznaczeń czasów realizacji

  • 24 godziny Towar w magazynie. Możliwość wysyłki w 24 godziny.
  • 1-2 dni Brak towaru w naszym magazynie. Wyprodukujemy go w 1-2 dni robocze.
  • 2-4 dni Brak towaru w naszym magazynie. Wyprodukujemy go w 2-4 dni robocze.
  • 5-10 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 10 dni.
  • do 14 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w okresie 2 tygodni.
  • zapytaj o dostępność Brak w magazynie. Możliwość sprowadzenia pod zamówienie.
    Czas realizacji zależny od dostępności składników produktu u dostawców oraz sezonowości niektórych naszych produktów, zazwyczaj ok 2 tygodni.
  • zapowiedź Nowy produkt. Jeszcze nie jest znana cena, a termin wprowadzenia do sprzedaży jest niepotwierdzony.
  • koniec modelu (wyprzedany) Brak w magazynie. Model produktu wyprzedany. Możliwe, że nie będzie już kolejnej dostawy.

Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Wysyłka za granicę

W przypadku wysyłki towaru za granicę, termin dostawy określony jest przez przewoźnika, którego wybrał kupujący. Terminy dostawy liczone są od momentu odebrania gotowego zamówienia przez kuriera i/lub od momentu nadania zamówienia w punkcie do momentu dostarczenia zamówienia do kupującego i/lub dostarczenia mu awizo. Istnieje możliwość niezrealizowania dostawy i tym samym zamówienia z uwagi na przepisy prawne obowiązujące w danym kraju, które zabraniają przesyłania niektórych produktów. Informacje o produktach wyłączonych z wysyłki są dostępne na stronach internetowych przewoźnika, którego wybrał kupujący.